Nezařazené

Ako sa naučiť rozmýšľať ako bohatí ľudia

Naučiť sa myslieť ako bohatí, môže byť vaším prvým krokom k dosiahnutiu rovnakej úrovne úspechu. Rozdiel medzi bohatou a strednou vrstvou totiž nemusí byť len o šťastí alebo o morálke. Prekážkou môže byť aj stav vašej mysle.

úspory
 
●  bohatí uprednostňujú investovanie pred šetrením
Obvyklé rady pre vybudovanie finančnej nezávislosti sú –pracujte tvrdo, začnite skoro šetriť, žite skromne. Lenže toto je presne to, čo bohatí ľudia nerobia. Miesto toho aby si zabezpečili bezpečie zo zarobených peňazí, hneď ich investujú. Investujú ich do všetkých vecí, ktoré bežný človek považuje za riskantné: nehnuteľnosť, podnikanie atď.
 
●  bohatí nežijú nad svoje pomery
Bohatí nezvyšujú svoje príjmy len kvôli tomu aby „nakŕmili“ svoje chúťky neustále rastúcim konzumom. Keď človek zo strednej triedy zrazu zarobí väčšie množstvo peňazí okamžite sa to prejaví aj navonok: kúpi si drahšie auto, väčšiu nehnuteľnosť či komfortnejšie vybavenie do domácnosti.
Ak sa však zvýši príjem bohatej osobe v prvom rade hľadá spôsob ako peniaze investovať do aktív, nie do pasív.Aj preto nie je ničím výnimočným, ak najbohatší ľudia radšej zrenovujú svoje staré auto než by si kúpili nové alebo žijú v menšom dome aj keď majú na viac.  

bazén
 
●  bohatí sú vždy pripravení na zmenu a rast
Hlavným rysom, ktorý odlišuje bohatých od ostatných je ich schopnosť meniť, rásť a učiť sa.Nemajú pocit, že by mali zostať pri svojom životnom štýle, ktorý si vybrali pred desiatimi rokmi len preto, že doň investovali mnoho času. Ak nájdu niečo lepšie, okamžite využijú šancu na zlepšenie svojej pozície. To samozrejme prináša učenie sa nových zručností, hľadanie nových vedomostí, inšpirácie a radikálna zmena životného štýlu.

prostřeno
 
●  bohatstvo nie je o spotrebe a konzume
Všetci bohatí ľudia sú ľahostajní ku všetkým pekným a ligotavým lákavým veciam, ktoré by si vďaka svojmu bohatstvu mohli kúpiť. Napríklad Warren Buffet, jeden z najbohatších mužov planéty, stále žije v dome, ktorý kúpil v päťdesiatich rokoch za necelých 32 tisíc dolárov. Jeho majetok sa pritom odhaduje na 68 mld dolárov. Pointa je jednoduchá: majetok nemá absolútne nič spoločné s úspechom.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup