Pozrieme sa bližšie na to, ako:

Znížiť chuť do jedla.
Rýchlo schudnúť, ale bez hladovania.
Zlepšiť a zrýchliť váš metabolizmus.

Ponúkame vám jednoduchý 3-krokový plán, ako rýchlo a bezpečne schudnúť.

mléčné výrokby

1.Obmedzte cukry a škroby

Najdôležitejšou súčasťou chudnutia je zníženie príjmu cukrov a škrobov (sacharidov). Keď to urobíte, vaša hladina hladu klesne a vy začnete prijímať oveľa menej kalórií.
Teraz namiesto spaľovania sacharidov siahne vaše telo do zásob uloženého tuku.
Ďalšou výhodou obmedzenia sacharidov je to, že sa znižuje hladinu inzulínu, čo spôsobuje, že vaše obličky vylučujú prebytok sodíka a vody z vášho tela. Tým sa znižuje nadúvanie a prebytočná hmotnosť spôsobená zadržiavaním vody.
Nie je nezvyčajné, že už v prvom týždni schudnete z telesného tuku, ako aj z váhy vody.

Skupina potravín s nízkym obsahom karbohydrátov sa je až do plnosti, zatiaľ čo skupina potravín s nízkym obsahom tukov je obmedzená na hladinu kalórií a hlad.
Vystríhajte sa sacharidom a začnite prijímať menej kalórií automaticky a bez pocitu hladu.
Jednoducho povedané, obmedzenie sacharidov spôsobuje stratu tuku na automaticky.

2.Jedzte bielkoviny, tuky a zeleninu

Každé z vašich jedál by malo obsahovať bielkoviny, tuky a zeleninu s nízkym obsahom sacharidov.

Zdroje bielkovín

Mäso: hovädzie, kuracie, bravčové, jahňacie, atď.
Ryby a morské plody: losos, pstruh, krevety atď.
Vajcia: Celé vajcia so žĺtkom sú najlepšie.

Vysoko bielkovinové diéty môžu znížiť chuť do jedla a obsedantné myšlienky na jedlo až o 60%, znížiť túžbu po neskorých nočných snackoch o polovicu.

zelenina

Zelenina s nízkym glykemickým indexom

brokolica
karfiol
špenát
paradajky
kel
Ružičkový kel
kapusta
Šalát
uhorka

Môžete si dopriať toľko zeleniny, čo vám hrdlo ráči.

Zdroje tuku

Olivový olej
Kokosový olej
Avokádový olej
Maslo

Jedzte 2-3 jedlá denne. Ak sa budete popoludní hladní, pridajte aj štvrté jedlo.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup